-
1.
نویسنده : رفیعی اصل، حسن ؛ اکرمی، قباد ؛ امرایی، محمدجواد ؛ مستی، امین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (7 صفحه - از 3249 تا 3255 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازاریابی بین المللروابط عمومی
-
2.
نویسنده : مستی، امین ؛ سعادت مهر، دکتر مسعود ؛ خرم آبادی، مهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (18 صفحه - از 152 تا 169 )
کلیدواژه ها:ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪواﺑﺴﺘﮕﯽ ﻋﺎﻃﻔﯽ ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ آژاﻧﺲ ﻫﺎي ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﻟﺮﺳﺘﺎن