-
1.
نویسنده : Shirkhani، Servat ؛ Tajeddin، Zia ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2016, Volume 19 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 181 تا 205 )
کلیدواژه ها:Corrective FeedbackRecastExplicit correctionImplicit correctionLinguistic feedbackTypes of feedbackEFLLysterEllisSecond Language AcquisitionTeacher
-
2.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Hosseinpur، Rasoul Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2014, Volume 17 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 147 تا 187 )
کلیدواژه ها:Request head actInternal modifierExternal modifierMicrogenetic developmentConsciousness-raising (C-R) taskEFLDCTRequestYouEnglish
-
3.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Bahador، Hamid ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2012, Volume 15 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 123 تا 149 )
کلیدواژه ها:task complexitytask conditionturn takingCognitive HypothesisPair groupingMean turn lengthTaskApplied LinguisticsRobinsonFosterEllis
-
4.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Ebadi، Saman ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2011, Volume 14 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 145 تا 172 )
کلیدواژه ها:AttentionMotivationnoticingProficiencyPragmalinguistic featuresBiclausal request formsEFLFactorIranDMAIDE
-
5.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Khodaverdi، Neda ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2011, Volume 14 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 159 تا 182 )
کلیدواژه ها:postmethodself-purificationPrincipled PragmatismTeacher efficacyefficacy BeliefTeacher EducationTeachersTeacherEFL Teachers
-
6.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Keshavarz، Mohammad Hossein ؛ Zand Moghadam، Amir ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2012, Volume 15 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 139 تا 166 )
کلیدواژه ها:TaskMetapragmatic Awarenessspeech actsPragmatic productionbased language teachingPragmatic selfassessmentEFLTask Based Language TeachingPragmaticPSARoseILP
-
7.
نویسنده : Tajeddin، Zia ؛ Alavinia، Parviz ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2009, Volume 12 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 157 تا 177 )
کلیدواژه ها:emotional intelligencesemioticsBarFuzzy thinkingSAFEOn's EQiEQUniversityAllameh Tabataba