-
1.
نویسنده : خوش نمک، بهروز ؛ خدیوی، اسداله ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ نویسنده مسئول : ایران زاده، سلیمان ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 71 تا 87 )
کلیدواژه ها:روش تحلیل عاملیتحلیل تمالگوی شایستگیسازمان خدمات عمومی در حوزه بیمه
-
2.
نویسنده : وهاب زاده، فهیمه ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 255 تا 291 )
کلیدواژه ها:ارزش مشارکت مشتریصنعت هلتداریمدلهای رابطهای مشتریبازاریابی مشارکت مشتریمشتریمدلهتلارزش طول عمر مشتریمشتریانارزش
-
3.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ مسکاریان، آیدا ؛
مجله:زن و مطالعات خانواده»پاییز 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 47 تا 70 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریهمراه اولایرانسلشرکت مخابرات
-
4.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ سلطانی فسقندیس، غلامرضا ؛ شکری، عبدالحسین ؛
مجله:زن و مطالعات خانواده»پاییز 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:مدیریتسقف شیشهایموانع ارتقای زنانکلیشه جنسیتتبعیض جنسیتزنانمدیرانمدیریتیموانعمشاغلجنسیتمردان
-
5.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ سلطانی فسقندیس، غلامرضا ؛ شکری، عبدالحسین ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1393 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:بعد اقتصادیمسیولیت اجتماعی بنگاهبعد اخلاقیبعد قانونی و نوع دوستیروش ویکورپرسشنامه
-
6.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛ اسدی، نازل ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»بهار 1390 - شماره 10 (12 صفحه - از 113 تا 124 )
کلیدواژه ها:کارکنانویژگیهای فردی و اجتماعیخشنودي شغليکارکنان اداریاسترسپرسشنامهاعضای هیأتعلمی