-
1.
نویسنده : Afhami، Malihe ؛ نویسنده مسئول : Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2022, Volume 41 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:English sentence comprehensionExplicit syntactic markers (ESMs)Comprehension difficultyComprehension time and accuracy
-
2.
نویسنده : Montasseri، Zahra ؛ Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛ Moloodi، Amirsaeid ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Autumn 2020, Volume 27 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 42 تا 53 )
کلیدواژه ها:Social ActorsStereotypesGender RepresentationsCorpus of Contemporary American English (COCA)American Movies
-
3.
نویسنده : Eslami، Mehrnoosh ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛ Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 297 تا 333 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionCorrective FeedbackVideo Inclusive Portfolios
-
4.
نویسنده : Barahuyee، Ghaffar ؛ Moloodi، Amirsaeid ؛ نویسنده مسئول : Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2019, Volume 38 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 79 تا 118 )
کلیدواژه ها:AgeEFL learnersproficiency levelComprehensionGarden-path sentences and their structures
-
5.
نویسنده مسئول : Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛ نویسنده : Azarian، Maryam ؛ Javanmardi، Fatemeh ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2022 ,Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:Corpus-Based Analysisacademic textsCorpus of Contemporary American English (COCA)objectivity manifestationscross-disciplinary investigation
-
6.
نویسنده مسئول : Khaghaninejad، Mohammad Saber ؛ نویسنده : Ahmadi، Alireza ؛ Shegeft، Tanaz ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2020 Volume 14 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 91 تا 117 )
کلیدواژه ها:Taboo WordsSemantic domainsAdvanced foreign language learnersFirst language discourse