-
1.
نویسنده : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ کریمیان، مجتبی ؛ جمالی، شهرام ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:ادراک مشتریارزش سبز ادراکشدهپیامدهای مشتری
-
2.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ روحانی، سعید ؛ حاتمی، آزاده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 45 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریزمان انتظارتلفن بیمهادراک مشتریمدل ادراکی انتظار
-
3.
نویسنده : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
مجله:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 83 تا 90 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه