-
1.
نویسنده : خادم، فائزه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خادمی، مهدی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیسبک زندگیوفاداری مشتریخودانگارهکیفیت ادراکیارزش ادراکشده مشتریمشتریمشتریانوفاداریارزش ادراکشدهارزش ادراکی
-
2.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
3.
نویسنده : فاطمی، زهرا ؛ سعادت یار، فهیمه ؛ هرندی، عطاءاله ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادراک شده مشتریارزش ادراک شده مشتریتصویر ذهنی مشتری