-
1.
نویسنده : حنفی زاده، پیام ؛ رستخیز پایدار، ندا ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1392 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 77 تا 98 )
کلیدواژه ها:بخش بندی مشتریانالگوریتم k-meansبیمه ی بدنه ی اتومبیلشبکه های خود سازمان ده
-
2.
نویسنده : محمدی، شبنم ؛ علیزاده، سمیه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»تابستان 1393 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 333 تا 350 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتریانخوشه بندیالگوریتم k-means