-
1.
نویسنده : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 277 تا 307 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیانگیزههای خریدکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانه
-
2.
نویسنده مسئول : شرفی، وحید ؛ نویسنده : فیض، محمد رسول ؛ فقیهی، سیما ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 177 تا 198 )
کلیدواژه ها:فرهنگ مشتریمداریانگیزههای خریدتحریم برندترجیحات مشتریانشایستگیهای رفتاری
-
3.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : شادبهر، امیر حسین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 207 تا 229 )
کلیدواژه ها:دلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانانگیزههای خریدمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه