-
1.
نویسنده : خطیبی، مهدی ؛
مجله:اقتصاد اسلامی»زمستان 1398 - شماره 76 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 213 تا 240 )
کلیدواژه ها:اکل مال به باطلبازاریابیشرکتهای هرمیبازاریابی شبکهایبازارپورسانتفروشفقهیاقتصادیتوزیعکسب درآمد
-
2.
نویسنده مسئول : بدری آذرین، یعقوب ؛ نویسنده : احمدی مقدم، پژمان ؛ جوانی، وجیهه ؛ قدمی، سجاد ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 31 تا 43 )
کلیدواژه ها:برندبازاریابی شبکهایارتقاء بازاریابیکالای ورزشی خارجینگهداشت برند
-
3.
نویسنده : نخچیان، علی ؛ مومنی مهمویی، حسین ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛ نویسنده مسئول : حسین زاده، علی ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1399 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 239 تا 260 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریبازاریابی شبکه اینگرش اخلاقیاستراتژی های بازاریابی دیجیتال
-
4.
نویسنده مسئول : روحانی، علی ؛ نویسنده : حاجی حیدری، سهیلا ؛
مجله:جامعه شناسی اقتصادی و توسعه»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:مردمنگاری انتقادیحداکثرسازی سودبازاریابی شبکهایکنشهای اقتصادیشرکتهای بازاریابی شبکهایبازاریابیبازارفروشاقتصادیاقتصاد بازاراجتماعیمحصولات
-
5.
نویسنده : شفیعینژاد، عباس ؛
مجله:معرفت»اردیبهشت 1400 - شماره 281 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 85 تا 92 )
کلیدواژه ها:اقتصاد اسلامیبازاریابی شبکه ایشرکت های هرمیموضوع شناسی فقهی
-
6.
نویسنده مسئول : آینه، معصومه ؛ نویسنده : محمودیان، یعقوب ؛
مجله:اقتصاد اسلامی»پاییز 1399 - شماره 79 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 207 تا 238 )
کلیدواژه ها:اشتغالزاییاقتصاد مقاومتیبازاریابی شبکهایبازاریابیتحقق اقتصاد مقاومتیتوزیع درآمدپژوهش