-
1.
نویسنده : حقیقت منفرد، جلال ؛ شعبانی بهمند، مرضیه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 7 تا 25 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیعلایق رفتاریاستنباط مشتریان
نویسنده : حقیقت منفرد، جلال ؛ شعبانی بهمند، مرضیه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 رتبه C (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 7 تا 25 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیعلایق رفتاریاستنباط مشتریان