-
11.
نویسنده : حسن زاده، محمد ؛ حاصلی، داوود ؛ محرابی، نازیلا ؛ نویسنده مسئول : محمودی، حمیدرضا ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 361 تا 379 )
کلیدواژه ها:ایرانکتابخانههای عمومیرضایت مشتریمدل کانوتجزیه و تاثیر عملکرد نامتقارن
-
12.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 177 تا 209 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
13.
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
نویسنده مسئول : سنگری، نگین ؛ نویسنده : علیزاده بلوکانی، ژاله ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1397 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 81 تا 105 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرضایت کارکنانرفتار شهروندی برندارزش ویژه برند درون سازمانی
-
14.
نویسنده : قباخلو، مهرگان ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ البرزی، محمود ؛ نویسنده مسئول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 259 تا 289 )
کلیدواژه ها:شخصیسازیرضایتمشتریعقیدهمشتریسیستمتوصیهگربانکداری