-
11.
نویسنده : مرادی والینی، لیلا ؛
مجله:تاریخ روابط خارجی»پاییز 1388 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 173 تا 206 )
-
12.
نویسنده مسئول : صافی سیس، یحیی ؛ نویسنده : جودی دمیرچی، میلاد ؛ ملکی، مژده ؛
مجله:راهبردهای توسعه روستایی»بهار 1399 - شماره 25 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:صادراتخودکفاییفرصتها و تهدیدهاکشت تجاری
-
13.
نویسنده : عباسی اسفنجانی، حسین ؛ میرزائی، حسین ؛ احمدی کمالی، مهدیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 81 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:صادراتمناطق آزادصنعتیمنطقه آزاد تجاریارس
-
14.
نویسنده : متفکرآزاد، مریم ؛ متفکرآزاد، محمد علی ؛
مجله:جلوه هنر»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
-
15.
نویسنده : کیمیائی، فاطمه ؛ ارباب افضلی، محمد ؛
مجله:سیاست های مالی و اقتصادی»بهار 1395، سال چهارم - شماره 13 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 95 تا 114 )
کلیدواژه ها:صادراتسرمایه انسانیفناوری اطلاعات و ارتباطاتحکمرانی خوبExportsتحقیق وتوسعه
-
16.
نویسنده : یعقوبی منظری، پریسا ؛ افضلی ابرقویی، وجیهه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1392 - شماره 59 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 78 تا 89 )
کلیدواژه ها:صادراتمصرتجارتپتانسيل صادراتي دوجانبه
-
17.
نویسنده : حسینی، میرعبدالله ؛ فتحی، حبیبه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1392 - شماره 62 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:صادراتوارداتتجارتساختار بازارخرماتوليدبازارهاي هدفايران و جهان
-
18.
نویسنده : فتحی، حبیبه ؛ ولی بیگی، حسن ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1394 - شماره 71 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 14 تا 27 )
کلیدواژه ها:صادراتروسیهتوان رقابتیCSMموقعیت یابی تجاری
-
19.
نویسنده : فلاحی، اسماعیل ؛ خلیلیان، صادق ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1387 - شماره 28 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها:صادراتبازاریابیمیوه و تره بار
-
20.
نویسنده : دعایی، حبیب الله ؛ حسینی، زهرا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1387 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 31 تا 42 )
کلیدواژه ها:صادراتآميخته بازاريابيبازاريابيبنگاه هاي كسب و كاربازارراهکار