-
61.
نویسنده : حجتی، سید محمد علی ؛ صمدی علی آبادی، یوسف ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»زمستان 1377 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 157 تا 172 )
کلیدواژه ها:اسم خاصمدلولمحتوانظریه فرگهجمله خبریجملهمقدار حقیقیفرگهاسامیاشباعشئ
-
62.
نویسنده : جهانگرد، اسفندیار ؛ مروت، حبیب ؛ سپه وند، نیلوفر ؛
مجله:مدلسازی اقتصادسنجی»زمستان 1396 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها:زبانمحتواشکاف دیجیتالپذیرش اینترنتاطلاعاتشکاف دیجیتالیاینترنتفناوری اطلاعات و ارتباطاتفناوریاقتصادی
-
63.
نویسنده : نوری، مرتضی ؛
مجله:شناخت»بهار و تابستان 1395 - شماره 74 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 241 تا 268 )
کلیدواژه ها:محتواﭘﺎراداﯾﻢﻗﯿﺎسﻧﺎﭘﺬﯾﺮیﺷــﺎﮐﻠﮥ ﻣﻔﻬﻮﻣﯽﻧﺴﺒﯽﮔﺮاﯾﯽﺗﻔﺴﯿﺮﭘﺬﯾﺮیﺗﺮﺟﻤﻪﻧﺎﭘﺬﯾﺮیدوﮔﺎﻧﻪاﻧﮕﺎری ﺷﺎﮐﻠﻪاﺻﻞ ﻧﯿﮏﻧﮕﺮیﻧﻈﺮﯾﮥ ﻗﯿﺎسﻧﺎﭘﺬﯾﺮی
-
64.
نویسنده : باباصفری، علی اصغر ؛ حیدری، بتول ؛
مجله:پژوهشنامه ادب غنایی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 25 تا 48 )
-
65.
نویسنده : ماهروزاده، طیبه ؛ عباسی، منصوره ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1391، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها:محتوامعلمروش هامدرسه زندگیهدف ها
-
66.
نویسنده : سجانی نژاد، مهدی ؛ آب نیکی، زهرا ؛
مجله:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1391، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (48 صفحه - از 59 تا 106 )
کلیدواژه ها:نگرشمحتواتحلیل محتواکتاب درسیمسئولیت پذیری اجتماعی
-
67.
نویسنده : قصابی، فاطمه ؛ نقیب السادات، سید رضا ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1394 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 83 تا 110 )
کلیدواژه ها:محتواشبکه های اجتماعیفیس بوککلوبفیس نماگوگل +اطلاعاتکاربرانایرانیسـایت هـای شـبکه هـای اجتمـاعی
-
68.
مجله:پژوهشنامه ادب غنایی»بهار و تابستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 227 تا 246 )
کلیدواژه ها:محتواغزل معاصرحسین منزویعاطفهی حسرتفرم(صورت)
-
69.
نویسنده : دهقانی، مرضیه ؛ امیدیان، فرانک ؛ اصغری، فریناز ؛
مجله:پژوهش های برنامه درسی»پاییز و زمستان 1395، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:محتواسازماندهیاهدافدانش آموزان کم توان ذهنیروش های تدریسبرنامه درسی پیش دبستانیمدل ارزشیابی هاموند
-
70.
نویسنده : صابری، رضا ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1395، شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 75 تا 86 )
کلیدواژه ها:محتوابرنامه درسینظام آموزشیدوره ابتداییآموزش هنر