-
1.
نویسنده : همتیان خیاط، مریم ؛ داوری، علی ؛ نویسنده مسئول : زندحسامی، حسام ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1401 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 181 تا 200 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی فناورانهکارآفرینی دیجیتالاکوسیستم کارآفرینی صنایع خلاق دیجیتالذائقه فرهنگی فناوریهای دیجیتالصنایع خلاق دیجیتال
-
2.
نویسنده مسئول : قاسمی، محمد ؛ نویسنده : نامدار جویمی، احسان ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 210 تا 245 )
کلیدواژه ها:ذهنیتروش کیوکارآفرینی دیجیتالمدیران استارت آپیفناوری اطلاعاتمدیرانشناساییدستهبندی
-
3.
نویسنده مسئول : فرد، ملیکا ؛ نویسنده : کاباران زاد قدیم، محمد رضا ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1400 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 505 تا 524 )
کلیدواژه ها:شرکتهای دانش بنیانکارآفرینی دیجیتالمدلسازیساختاری-تفسیریفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
4.
نویسنده : فرد، ملیکا ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ نویسنده مسئول : کابارانزاد قدیم، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»زمستان 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 49 تا 80 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتکسب و کار الکترونیکتحلیل مضمونمدلسازی ساختاری تفسیریکارآفرینی دیجیتالمدلفناوری اطلاعاتشناساییمدل کسب و کار دیجیتال
-
5.
نویسنده : خداداده، ندا ؛ موسوی، فرانک ؛ کاویانی، الهام ؛ نویسنده مسئول : اسلام پناه، مریم ؛
مجله:مدیریت بر آموزش سازمان ها»تابستان 1401، سال یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 229 تا 271 )
کلیدواژه ها:کارآفرینینظریه داده بنیادسازمان های آموزشیبوم سازگانکارآفرینی دیجیتالپژوهش
-
6.
نویسنده مسئول : کشاورز، سهیلا ؛ نویسنده : تقوا، محمدرضا ؛ کرد، حامد ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 149 تا 172 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتآنتروپی شانونفراترکیبکسبوکار الکترونیککارآفرینی دیجیتالکارآفرینی دیجیتالیمدیریت فناوری اطلاعاتزیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطاتشناسایی
-
7.
نویسنده : اقبال مقدم، تانیا ؛ ذبیحی، حسین ؛ نویسنده مسئول : محمدکاظمی، رضا ؛
مجله:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1402- شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 8 تا 17 )
کلیدواژه ها:برندسازی شهریصنایع خلاقکارآفرینی دیجیتالمدل برندسازی شهری