-
1.
نویسنده : حسین بیگی، محمد ؛ اکبری، محسن ؛ اسماعیل پور، رضا ؛
مجله:پژوهش های روابط بین الملل»پاییز 1398 - شماره 33 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 283 تا 308 )
کلیدواژه ها:کشور مبداءقصد خریدملیتگرایینگرش مشتریان نسبت به برند
نویسنده : حسین بیگی، محمد ؛ اکبری، محسن ؛ اسماعیل پور، رضا ؛
مجله:پژوهش های روابط بین الملل»پاییز 1398 - شماره 33 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 283 تا 308 )
کلیدواژه ها:کشور مبداءقصد خریدملیتگرایینگرش مشتریان نسبت به برند