-
1.
نویسنده : نایب پور، علی ؛ علی محمدی، بهاره ؛ رشیدی، حسن ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1393 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارائه خدماتدولت الکترونیک سرویس گرارضایت مندی منابع انسانیسازماندهی مفاهیمدولت الکترونیکمعماری سرویس گرااطلاعاتارزیابی
-
2.
نویسنده : مرادی، محسن ؛ موسوی، محمد ؛ علی مردانی، بهناز ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1390 - شماره 101 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:بیمهتحلیل مسیرکیفیت ارائه خدماتمیزان رضایتمدل وفاداریمشتریوفاداریمشتریانشرکتهای بیمهوفاداری مشتریرضایترضایت مشتریمدل
-
3.
نویسنده : هوشیار، اکبر ؛ هوشیار، عبدالله ؛ وثوقی، فاطمه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1393 - شماره 67 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 39 تا 56 )
کلیدواژه ها:موقعیت مکانیکیفیت ارائه خدماترفتار خرید مصرف کنندهچیدمان محصولفروشگاه اتکا