-
1.
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
-
2.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندوفاداری برندتعهد مشتریکیفیت درک شده برندبازاریابیق از طریق شبکههای اجتماعی
-
3.
نویسنده مسئول : رنجبر، مختار ؛ نویسنده : احمدی زاد، ارمان ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:عملکردکیفیت درک شده برندارزش برند مبتنی بر نگرش مشتریبانک پاسارگاد مشهدآگاهی از برند