-
1.
نویسنده مسئول : نارنجی ثانی، فاطمه ؛ نویسنده : میرکمالی، سید محمد ؛
مجله:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»زمستان 1397 - شماره 90 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 71 تا 98 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیمدیریت دانشدانشآفرینیموانع خلق دانشاعضای هیئت علمی.
-
2.
نویسنده مسئول : حمیدی، مهدی ؛ نویسنده : قاضی نوری، سید سروش ؛ نقی زاده، محمد ؛ باقری مقدم، ناصر ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم (33 صفحه - از 34 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدل چند سطحیموانعفراترکیبتحول دیجیتال
-
3.
نویسنده مسئول : حجاریان، احمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1401 - شماره 59 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 119 تا 151 )
کلیدواژه ها:گردشگرینواحی روستاییتحلیل مضمونموانع و چالشهاروستاییگردشگری پایدار روستاییتوسعهمضامینچالشمنطقهتوسعه گردشگریاستان
-
4.
نویسنده : منصوری، محدثه ؛ نویسنده مسئول : فوکردی، امیرعلی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 228 تا 242 )
کلیدواژه ها:موانعپذیرش فناوریمیکمکتحلیل کلاندادههامدلسازی تفسیریـساختاری جامع
-
5.
نویسنده : گرایی، احسان ؛
مجله:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»پاییز 1401 - شماره 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 83 تا 119 )
کلیدواژه ها:استان لرستانبخش دولتیمدیریت دانشدستگاههای اجراییمدیرانکارکنانفناوری اطلاعات و ارتباطاتاستقرار نظام مدیریت دانشفرایند مدیریت دانشموانع
-
6.
نویسنده : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Ghasemi، Shabnam ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2020, Volume 7 - Number 2 رتبه الف/ISC (21 صفحه - از 101 تا 121 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersBarriersProfessional developmentProfessional development activities
-
7.
نویسنده : Namdarian، Leila ؛ Naimi-Sadigh، Ali ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2018, Volume 11 - Number 3 رتبه الف/ISC (32 صفحه - از 487 تا 518 )
کلیدواژه ها:Humanitiesgrounded theoryBarriersDelphi methodcommercialization
-
8.
نویسنده مسئول : Mehranirad، Mehdi ؛ نویسنده : Behzadpoor، Foad ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2022 ,Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:BarriersResearch EngagementResearch-Practice Gapteachers’ viewsutilization of research