Summer 2018, Volume 11 - Number 3 رتبه الف
-
نویسنده : Bhullar، Pritpal Singh ؛ Bhatnagar، Dyal ؛ Gupta، Pradeep ؛
(12 صفحه - از 425 تا 436 )
کلیدواژه ها:Firm ValueEnterprise ValueBuyback of sharescapital employed
-
A CLV-Based Framework to Prioritize Promotion Marketing Strategies: A Case Study of Telecom Industry
نویسنده : Nemati، Yaser ؛ Mohaghar، Ali ؛ Alavidoost، Mohammad Hossein ؛ Babazadeh، Hossein ؛
(26 صفحه - از 437 تا 462 )
کلیدواژه ها:Customer Relationship Management (CRM)Customer segmentation: Customer Lifetime Value (CLV)fuzzy c-meanFuzzy TOPSIS (F-TOPSIS)
-
نویسنده : Shekarchizadeh، Zahra ؛ Ranjbarian، Bahram ؛ Ghasemi، Vahid ؛
(24 صفحه - از 463 تا 486 )
کلیدواژه ها:FamilyExternal information searchfamilial information searchinternal information searchoverseas tourism
-
نویسنده : Namdarian، Leila ؛ Naimi-Sadigh، Ali ؛
(32 صفحه - از 487 تا 518 )
کلیدواژه ها:Humanitiesgrounded theoryBarriersDelphi methodcommercialization
-
نویسنده : Javaid، Muhammad Ehsan ؛ Kousar، Shahzad ؛
(27 صفحه - از 519 تا 545 )
کلیدواژه ها:EGARCHStock Market VolatilityTerrorist eventsforeign terrorismdomestic terrorism
-
نویسنده : Azizi، Fatemeh ؛ shekari، Fatemeh ؛
(26 صفحه - از 547 تا 572 )
کلیدواژه ها:Social CapitalShirazSense of PlaceStructural equation modelingsupport for tourism
-
نویسنده : Khanifar، Hossein ؛ Rahmati، Mohammad Hossein ؛ Lahoutian، Ali ؛ Haddadi، Mohammad Reza ؛
(28 صفحه - از 601 تا 628 )
کلیدواژه ها:DEMATEL MethodFood industriesEntrepreneurship processGrey number