Spring 2021, Volume 14 - Number 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Bahrami، Farideh ؛ نویسنده : Kanaani، Fatemeh ؛ Turkina، Ekaterina ؛ Moin، Moahammad Shahram ؛ Shahbazi، Meysam ؛
(17 صفحه - از 273 تا 289 )
کلیدواژه ها:big dataFuzzy analytic hierarchy process (AHP)Key challengesStartup Introduction
-
نویسنده : Hosseinzadeh، Ahad ؛ Soltani، Roya ؛ نویسنده مسئول : Esmaili، Hamid ؛
(20 صفحه - از 291 تا 310 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionSystem DynamicsOmni-channel distributionCost and delivery time
-
نویسنده مسئول : Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛ نویسنده : Johnson، Lester W ؛ Babazadeh Sorkhan، Vahid ؛ Banejad، Babak ؛
(19 صفحه - از 311 تا 329 )
کلیدواژه ها:EmpowermentOrganizational supportJob Satisfactionturnover intentionEthical Climate
-
نویسنده مسئول : Feiz، Davood ؛ نویسنده : Zarei، Azim ؛ Maleki Minbashrazgah، Morteza ؛ Shaabani، Atefeh ؛
(16 صفحه - از 331 تا 346 )
کلیدواژه ها:StartupGrowth hackingGrowth hackerGrowth hacking funnel
-
نویسنده مسئول : Noor، Shaista ؛ نویسنده : Isa، Filzah Md ؛ Nor، Leilane Mohd ؛
(17 صفحه - از 347 تا 363 )
کلیدواژه ها:EmpowermentwomenEntrepreneurshipwomen entrepreneurFull-time housewife
-
نویسنده مسئول : Abbasi Shureshjani، Roohollah ؛ نویسنده : Foroughi، Ali Asghar ؛
(17 صفحه - از 365 تا 381 )
کلیدواژه ها:Efficiencydata envelopment analysisFuzzy numbersFuzzy DEAAssurance regions
-
نویسنده : Farouq، Ibrahim Sambo ؛ نویسنده مسئول : Sulong، Zunaidah ؛
(17 صفحه - از 383 تا 399 )
کلیدواژه ها:InteractionFinancial DevelopmentNon-linear ARDLDiks and PanchenkoGregory Hansen
-
نویسنده مسئول : Gopalsamy، Selvalakshmi ؛ نویسنده : Gokulapadmanaban، Suganthi ؛
(17 صفحه - از 401 تا 417 )
کلیدواژه ها:SatisfactionKnowledge managementCustomer relationship managementLoyaltyTrust
-
نویسنده : Mahboubi، Morassa ؛ Amirteimoori، Alireza ؛ Ghane-Kanafi، Armin ؛ نویسنده مسئول : Kordrostami، Sohrab ؛
(18 صفحه - از 419 تا 436 )
کلیدواژه ها:Efficiencydata envelopment analysisNetwork StructureUndesirable FactorsMarginal Rates of Substitution
-
نویسنده : Sepahvand، Reza ؛ نویسنده مسئول : Bagherzadeh Khodashahri، Razieh ؛
(32 صفحه - از 437 تا 468 )
کلیدواژه ها:turnoverjob engagementTechnical and Vocational Training Organizationemployee retentionStrategic human resource management practices