Summer 2020, Volume 13 - Number 3 رتبه الف
-
نویسنده : Koç، Oktay ؛ Kıray، Abdullah ؛ Özdemir، Serkan ؛
(22 صفحه - از 345 تا 366 )
کلیدواژه ها:workplaceCounterproductive BehaviorsRevengerevanchist behaviorsacademic personnel
-
نویسنده : Ghafoury، Mehdi ؛ Hajipour، Bahman ؛ نویسنده مسئول : Roosta، Ahmad ؛
(24 صفحه - از 367 تا 390 )
کلیدواژه ها:Customer Valuevalue theorycustomer experience managementCustomer disvalueHumanistic marketing
-
نویسنده : Mohd Amin، Syajarul Imna ؛ نویسنده مسئول : Abdul-Rahman، Aisyah ؛
(22 صفحه - از 391 تا 412 )
کلیدواژه ها:GMMliquidity riskIslamic BanksBank regulationSupervision standards
-
نویسنده : Jaffery، Hina ؛ نویسنده مسئول : Abid، Ghulam ؛
(27 صفحه - از 413 تا 439 )
کلیدواژه ها:Well-beingpersonalityflourishingcuriosityProactivitycalling
-
نویسنده مسئول : Talebi، Kambiz ؛ نویسنده : Tanbakouchian، Ardalan ؛ Bozorgi Amiri، Ali ؛
(25 صفحه - از 441 تا 465 )
کلیدواژه ها:GrowthTheory of Planned BehaviorEntrepreneursSmall and Medium-sized Enterprises
-
نویسنده مسئول : Raza، Basharat ؛ نویسنده : Ahmed، Alia ؛
(28 صفحه - از 467 تا 494 )
کلیدواژه ها:workplace devianceinterpersonal devianceSupervisor-directed deviancemanagerial coachingLeader-Member Exchange (LMX)
-
نویسنده مسئول : Tamjidyamcholo، Alireza ؛ نویسنده : Gholipour، Rahmatollah ؛ Afshar Kazemi، Mohammadali ؛
(31 صفحه - از 495 تا 525 )
کلیدواژه ها:Dropout RateMOOCscompletion rateTriandis theorylearning effectiveness
-
نویسنده : Abdollahi، Seyedeh Masoomeh ؛ Kazemi، Ali ؛ نویسنده مسئول : Ranjbarian، Bahram ؛
(38 صفحه - از 527 تا 564 )
کلیدواژه ها:tourism industrypackage tourConsumer ConfusionOverload confusionSimilarity confusionAmbiguity confusion