کلیدواژه Customer Lifetime Value (CLV) / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مصدق، عبدالرضا ؛ البدوی، امیر ؛ سپهری، محمد مهدی ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش طول عمر مشتریالگوهای پویایی خاص صنعتپویایی مشتریانابزارهای تحلیل دادههای بزرگمشتریمشتریانصنعتبخشبندیبخشبندی مشتریانشناسایی
-
2.
A CLV-Based Framework to Prioritize Promotion Marketing Strategies: A Case Study of Telecom Industry
نویسنده : Nemati، Yaser ؛ Mohaghar، Ali ؛ Alavidoost، Mohammad Hossein ؛ Babazadeh، Hossein ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2018, Volume 11 - Number 3 رتبه الف/ISC (26 صفحه - از 437 تا 462 )
کلیدواژه ها:Customer Relationship Management (CRM)Customer segmentation: Customer Lifetime Value (CLV)fuzzy c-meanFuzzy TOPSIS (F-TOPSIS)
-
3.
نویسنده مسئول : ایمانی، دکتر عبدالمجید ؛ نویسنده : عباسی، میثم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1396 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 254 تا 276 )
کلیدواژه ها:مدل RFMخوشهبندی فازیتحلیل سلسله مراتبی فازیارزش دورهی عمر مشتری
-
4.
نویسنده : Abdolvand، Neda ؛ Baradaran، Vahid ؛ Albadvi، Amir ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Octobr 2015, Volume 8 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 567 تا 588 )
کلیدواژه ها:customer activityCustomer Lifetime Value (CLV)customer retentionRelationship MarketingCLVCustomer Lifetime ValueActivityAHPRetention
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)