-
1.
نویسنده مسئول : ایمانی، دکتر عبدالمجید ؛ نویسنده : عباسی، میثم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1396 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 254 تا 276 )
کلیدواژه ها:مدل RFMخوشهبندی فازیتحلیل سلسله مراتبی فازیارزش دورهی عمر مشتری
-
2.
نویسنده : Abdolvand، Neda ؛ Baradaran، Vahid ؛ Albadvi، Amir ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Octobr 2015, Volume 8 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 567 تا 588 )
کلیدواژه ها:customer activityCustomer Lifetime Value (CLV)customer retentionRelationship MarketingCLVCustomer Lifetime ValueActivityAHPRetention