-
1.
نویسنده : بیشمی، بهار ؛ خدایاری، بهناز ؛ نویسنده مسئول : پارس زاده، علی ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 202 تا 221 )
کلیدواژه ها:تصویر برندتصویر مقصدبرندینگ مقصدتداعیات برند ایران
-
2.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ آملی دیوا، فهیمه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1395 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 128 تا 145 )
کلیدواژه ها:تصویر مقصدمقاصد رفتاریرضایتگردشگری سلامتگردشگریمقصد
-
3.
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ بلوچی، حسین ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1394 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 11 تا 33 )
کلیدواژه ها:نیت بازدیدتصویر مقصدمدل معادلات_ساختاریرضایتتحلیل مسیر
-
4.
نویسنده مسئول : خضرنژاد، پخشان ؛ نویسنده : حیدری چیانه، رحیم ؛
مجله:مطالعات شهری»زمستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 5 تا 16 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهشهر ارومیهتصویر مقصدکیفیت سفر
-
5.
نویسنده : محمودی، سمیه ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 21 تا 44 )
کلیدواژه ها:انگیزهتصویر مقصدتصویر کلانفعالیت های ارتباطی مقصدرویکرد پژوهش ترکیبیگردشگرانتصویرمقصدقصدتصویر ذهنی گردشگرانمدل
-
6.
نویسنده : کروبی، دکتر مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار و تابستان 1390 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترسانه هاتصویر مقصد گردشگریانتخاب مقصدمنابع ارتباطی و اطلاعاتی
-
7.
نویسنده : کیانی فیض آبادی، زهره ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 149 تا 167 )
کلیدواژه ها:بازاریابی مقصد گردشگریتصویر مقصدشخصیت مقصددلبستگی به مقصدرضایت از مقصدگردشگرمقصددلبستگیرضایتاصفهان
-
8.
نویسنده : Asadi Zarch، Mohammad Reza ؛ Jafari، Sakineh ؛ نویسنده مسئول : Najjarzadeh، Mohammad ؛
مجله:Journal of Research and Rural Planning»Summer 2021, Volume 10 - Number 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:Perceived valueperceived qualityDestination ImageTourist SatisfactionTourists' loyalty