-
1.
نویسنده : میرزاابوالحسن خان ایلچی، محسن ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ نویسنده مسئول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجله:رسانه»بهار 1401 - شماره 126 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 99 تا 126 )
کلیدواژه ها:برندبرند شخصی ـ سیاسیکارزار (کمپین) انتخاباتیپارادایم برندسازیالگوی برند شخصی ـ سیاسی
-
2.
نویسنده : زمانیزاده، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : یاوری، اسدالله ؛
مجله:مطالعات حقوق تطبیقی»پاییز و زمستان 1398، دوره دهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 467 تا 483 )
کلیدواژه ها:ابزارهای تنظیمیکارزارهای انتخاباتینظام مطلوبتامین مالیسیاسیاطلاعاتنظام تأمین مالینظامکاندیداها
-
3.
نویسنده مسئول : یوسفی رامندی، رسول ؛ نویسنده : سیاری، سروش ؛
مجله:دانش سیاسی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 625 تا 658 )
کلیدواژه ها:جمهوری اسلامی ایرانمبارزات انتخاباتیبازاریابی سیاسیمدلسازی تفسیری ـ ساختاریمدیریت کمیپن انتخاباتی
-
4.
نویسنده : اسماعیلی، محسن ؛ حبیب نژاد، سید احمد ؛
مجله:مطالعات حقوق عمومی»بهار 1396، دوره چهل و هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 135 تا 150 )
کلیدواژه ها:صلاحیتحاکمیت قانونتعهد اجتماعیشروط ابتداییوعده های انتخاباتیفقهحقوقعقد