کلیدواژه بازاریابی سیاسی / (55 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حسینی، سیدمحمدحسین ؛ صادقی، وحید ؛
مجله:پژوهش نامه تاریخ، سیاست و رسانه»پاییز 1403 - شماره 27 (33 صفحه - از 64 تا 96 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسیتبلیغات انتخاباتیحوزه انتخابیه ممسنی و رستمستاد انتخاباتیمناطق و سکونتگاه هانامزدهای انتخاباتیرستمتبلیغاترأی
-
2.
نویسنده : عبادی، حسین ؛ وکیل الرعایا، یونس ؛ نویسنده مسئول : حیدریه، سید عبداله ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»بهار 1403 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 71 تا 104 )
کلیدواژه ها:وفای به عهدارتباطاتبازاریابی رابطهمندبازاریابی سیاسیاعتمادانتخاباتبازاربازاریابیاحزابمشتریکاندیدابازاریابی سیاسی رابطه مند
-
3.
نویسنده مسئول : اجاق، سیده زهرا ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»تابستان 1402 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 53 تا 85 )
کلیدواژه ها:مشارکت سیاسیرسانههامرور نظاممندمشارکت انتخاباتیانتخاباتسیاسیاجتماعیبازاریابی سیاسیمطالعات
-
4.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 183 تا 208 )
کلیدواژه ها:مطالعات علم سنجیبرند سیاسیسیاستنقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
-
5.
نویسنده : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (29 صفحه - از 469 تا 497 )
کلیدواژه ها:تبلیغات سیاسیتبلیغاترویکرد ترکیبیانتخابات مجلسبازاریابی سیاسیانتخاباتسیاسیمجلس شورای اسلامیانتخاب
-
6.
نویسنده : گودرزی، عباس ؛ مهربانی، قربانعلی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (18 صفحه - از 910 تا 927 )
کلیدواژه ها:تبلیغات سیاسیرسانه های اجتماعیانتخابات مجلس شورای اسلامیبازاریابی سیاسیجهاد تبیین
-
7.
نویسنده : حسینی، سید حمید ؛ میرابی، وحید رضا ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحه - از 5374 تا 5390 )
کلیدواژه ها:استدلالرفتارشناسیانتخاباتعلوم شناختیبازاریابی سیاسی شناختیسیاسیسـیاسـیمغزبازاریابیعصـباســتبازاریابی سـیاسـی
-
8.
نویسنده مسئول : اکبری، پیمان ؛ نویسنده : احمدی، امیر ؛ حریری، مهدی ؛
مجله:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»زمستان 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعینهادهای نظارتیبازاریابی سیاسیقوانین انتخاباتیوفاداری شرکتکنندگان
-
9.
نویسنده : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ نویسنده مسئول : قره بیگلو، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (18 صفحه - از 878 تا 895 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزیبازاریابی سیاسیانتخاباتهدفگذاریسیاسیبازارکاندیداهابرنامهاطلاعاتاستراتژیاحزاب
-
10.
نویسنده : آیتی پور، احسان ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رضائی راد، مصطفی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»مهر 1401 - شماره 23 ISC (18 صفحه - از 531 تا 548 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسیرویکرد کیفی فراترکیبهوش مدیریتی نامزدهای انتخاباتیپژوهشاستخراج
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (24 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)