کلیدواژه برند سیاسی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 183 تا 208 )
کلیدواژه ها:مطالعات علم سنجیبرند سیاسیسیاستنقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
-
2.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : وکیلزاده، حسن ؛
مجله:دانش سیاسی»بهار و تابستان 1401 - شماره 35 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:جمهوری اسلامی ایراندانشجویان دانشگاه تهرانبازاریابی سیاسیرای دهندگانبرند سیاسیانتخابات ریاست جمهوری سال 1396باز یگران سیاسی
-
3.
نویسنده : قورچانی خوزانی، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 ، الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 10 تا 42 )
کلیدواژه ها:جمهوری اسلامی ایرانانتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسیبرند سیاسیتکنیک زیمت
-
4.
نویسنده : نرگسیان، عباس ؛ امینی کسبی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 147 تا 162 )
کلیدواژه ها:مشارکت سیاسیتبلیغاترخدادهای سیاسیشخصیت برندحامیان مشهوراقدامات حزبیسیاسیشخصیتبرند سیاسیحزبکاندیداپژوهشرخداد
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های راهبردی سیاست 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
نشریه دانش سیاسی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)