امینی کسبی، حسین/ 3 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 3 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
2.
نویسنده : امینی کسبی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 69 تا 96 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندنوسازی لوگونگرش به لوگوشخصیت لوگوطرح لوگو
-
3.
نویسنده : نرگسیان، عباس ؛ امینی کسبی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 147 تا 162 )
کلیدواژه ها:مشارکت سیاسیتبلیغاترخدادهای سیاسیشخصیت برندحامیان مشهوراقدامات حزبیسیاسیشخصیتبرند سیاسیحزبکاندیداپژوهشرخداد