تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ امینی کسبی، حسین ؛ جعفری، عماد ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندشخصیت برندارزش ویژه برنداعتماد به برند
-
نویسنده : بحرینی زاد، منیژه ؛ رضایی، بدریه ؛
(28 صفحه - از 21 تا 48 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلرفتار خرید سبزخرید سبزاندازه اثر.
-
نویسنده : ترابی، محسن ؛ سید نقوی، میرعلی ؛
(26 صفحه - از 49 تا 74 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیکتحلیل محتواخط مشیوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتنرم افزار .MAXQDA
-
نویسنده : جهانیان، سعید ؛ حسنی، مجید ؛
(18 صفحه - از 75 تا 92 )
-
نویسنده : درتاج، فاطمه ؛
(26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:عوامل کلیدی موفقیتسیستم های مدیریت دانشرایانش ابریتئوری داده بنیاد
-
نویسنده : زرگران خوزانی، زهره ؛ قاضی نوری، سید سروش ؛
(30 صفحه - از 119 تا 148 )
کلیدواژه ها:تدوین استراتژیارزیابی فناورینقشه استراتژیاستراتژی فناوری
-
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر قابلیت های چابکی سازمانی (مطالعه موردی: یکی از سازمان های نیروهای مسلح)
نویسنده : علیرضایی، ابوتراب ؛
(28 صفحه - از 149 تا 176 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیتحلیل عاملی تاییدیچابکی سازمانیسازمان مورد مطالعه
-
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛
(18 صفحه - از 177 تا 194 )
کلیدواژه ها:خرید وسواسینگرش پولیمصرف کنندگان جوان