کلیدواژه بازاریابی سیاسی / (54 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده : عیوض زاده، حسن ؛ علیپور، مهرداد ؛
مجله:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»تابستان 1390 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 169 تا 188 )
کلیدواژه ها:مبارزات انتخاباتیبازاریابی سیاسیسازمان ها و احزاب سیاسی
-
52.
معرف : عرفانی، مریم ؛
مجله:تدبیر»اسفند 1389 - شماره 226 (2 صفحه - از 87 تا 88 )
کلیدواژه ها:سیاسیبازاریابیبازاربازاریابی سیاسیکتاب
-
53.
ناقد : فرخ زاده کلخوران، ویدا ؛
مجله:کتاب ماه علوم اجتماعی»دوره جدید، شهریور 1388 - شماره 18 (6 صفحه - از 48 تا 53 )
کلیدواژه ها:سیاسیبازاربازاریابی سیاسیحزبتجاری
-
54.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ عباسعلی زاده، منصوره ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1387، دوره ششم - شماره 2 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 167 تا 178 )
کلیدواژه ها:تقسیم بازارابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیتعیین بازار هدف و موضع یابی (STP)
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (23 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)