-
1.
نویسنده : بخشی، میلاد ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛ زابلی، روح الله ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:پژوهش های جامعه شناسی معاصر»پاییز و زمستان 1399 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 277 تا 307 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیانگیزههای خریدکالاهای سوپرمارکتیانگیزههای لذتگرایانهکالاهای سودجویانه
-
2.
نویسنده : Khajavi، Maryam ؛ Vedadi، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Kheiri، Bahram ؛
مجله:Educational Sociology»March 2020 - Number 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 129 تا 139 )
کلیدواژه ها:EmpathyHerd behaviorSubjective NormHedonic motivationSocial networks advertising