-
1.
نویسنده : Zare، Mohsen ؛ Biria، Reza ؛ نویسنده مسئول : Barjesteh، Hamed ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 193 تا 227 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionMediationcritical thinkingDynamic AssessmentZPDlearning potential score
-
2.
نویسنده : Zangoei، Ali ؛ Zareian، Gholamreza ؛ Adel، Seyyed Mohammad Reza ؛ Amirian، Seyed Mohammad Reza ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2019, Volume6 - Number 4 رتبه الف/ISC (27 صفحه - از 139 تا 165 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticscomputerized dynamic assessmentlearning potential scorepragmatics assessmentInterventionist approach