-
1.
نویسنده مسئول : جعفری کمانگر، فاطمه ؛ نویسنده : احمدی پور اناری، زهره ؛
مجله:تدریس پژوهی»پاییز 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 176 تا 199 )
کلیدواژه ها:خلاقیت ادبیدرس پژوهیکلاس معکوسنگارش خلاققطعهی ادبیخلاقیتآموزشرویکرد درس پژوهیرویکردتدریسمعلماندانشجوپژوهش
-
2.
نویسنده : نادری، مهین ؛ زمانی، بی بی عشرت ؛ نیکخواه، محمد ؛ نویسنده مسئول : میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 137 تا 159 )
-
3.
نویسنده مسئول : محمدی، رزگار ؛ نویسنده : حسنی، آرمان ؛
مجله:تدریس پژوهی»بهار 1398 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:معلمانتوسعه حرفه ایدرس پژوهیتوسعه حرفهای معلمانآزمایشتدریسکنترلپژوهش
-
4.
نویسنده : آقا سید اقا، معصومه سادات ؛ شعبانی، حسن ؛ نویسنده مسئول : مرادی، سعید ؛
مجله:تدریس پژوهی»بهار 1398 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 109 تا 132 )
کلیدواژه ها:درسپژوهیدرس فیزیکیادگیری خود تنظیمیادراک حل مسئلهمعلمانآموزش
-
5.
نویسنده : رزمجوئی، پروین ؛ شهامت، نادر ؛ صالحی، مسلم ؛ نویسنده مسئول : زارعی، رضا ؛
مجله:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 116 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 191 تا 210 )
کلیدواژه ها:برنامه درسیاقدامپژوهیدرسپژوهیشایستگی پژوهشی معلم
-
6.
نویسنده : احمدی، مهدی ؛ احقر، قدسی ؛ نویسنده مسئول : آرمند، محمد ؛
مجله:تدریس پژوهی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 3 تا 16 )
کلیدواژه ها:آموزش و پرورشمدارس ابتداییتدریس اثربخشمعلمان ابتداییدرس پژوهیصلاحیتهای حرفهای معلمان
-
7.
نویسنده : سلیمی، سمانه ؛ نویسنده مسئول : جاویدی پورخباز، مهری ؛
مجله:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1401، شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 171 تا 188 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیدوره ابتداییتجربه زیستهدرس پژوهیمعلماناطلاعاتتدریسچالشفرایندپژوهشتجاربمصاحبه
-
8.
نویسنده مسئول : ایزان، محسن ؛ نویسنده : احمدی علی آبادی، افسانه ؛ قادری، مصطفی ؛ شیربگی، ناصر ؛
مجله:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز 1401، سال یازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 59 تا 79 )
کلیدواژه ها:معلمانمدیرانمقطع ابتداییطرح درس پژوهیتجربیات و چالش هاارائه چارچوب مفهومی
-
9.
نویسنده : Kamali، Abolfazl ؛ Taghipour Zahir، Ali ؛ Shabannejad Khas، Reza ؛ Ghorchian، Nader Gholi ؛ Zamani Moghadam، Afsaneh ؛
مجله:Comparative Education»Autumn 2021, Volume 4 - Number4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 1581 تا 1595 )
کلیدواژه ها:Challengeslesson studyEducational Borrowingconfrontation strategies