-
1.
نویسنده : Jahanshahee Nezhad، Farshid ؛ Zamani Babgohari، Ali ؛ نویسنده مسئول : Taghizadeh-Yazdi، Mohammadreza ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 116 تا 137 )
کلیدواژه ها:Kano ModelPatient satisfactionHealth Information TechnologyAHP TechniqueQFD model
-
2.
نویسنده مسئول : Rashid Alismaili، Saleh Nasser ؛ نویسنده : Shanmugam، Mohana ؛ Kasim، Hairoladenan ؛ Magalingam، Pritheega ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 55 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 223 تا 234 )
کلیدواژه ها:Patient satisfactionHospital Information SystemUTAUTPatient loyalty
-
3.
نویسنده مسئول : Rashid Alismaili، Saleh Nasser ؛ نویسنده : Shanmugam، Mohana ؛ Kasim، Hairoladenan ؛ Magalingam، Pritheega ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 55 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 235 تا 244 )
کلیدواژه ها:Patient satisfactionHospital Information SystemPatient loyalty