-
1.
نویسنده : Khanjan، Amin ؛ Vahdany، Fereidoon ؛ Jafarigohar، Manoocheh ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2017, volume 8 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 159 تا 186 )
کلیدواژه ها:EFLEvaluationTeacher EducationPedagogical Content KnowledgeIranIranianToTeachingHoweverUsePercentageResearch
-
2.
نویسنده : Sadeghi، Setayesh ؛ Yasini، Ali ؛ نویسنده مسئول : Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2022, Volume 41 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 205 تا 243 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL TeachersPedagogical Content Knowledgecontextual conditionsIntervening Conditions