-
1.
نویسنده مسئول : Sahay، Evelina ؛ نویسنده : Mukherjee، Somnath ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2023, Volume 16 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 791 تا 810 )
کلیدواژه ها:Purchase IntentionSubjective NormEthical Consciousnessorganic foodHealth Consciousness
-
2.
نویسنده : Golalizadeh، Fatemeh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ نویسنده مسئول : Ranjbarian، Bahram ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 37 تا 52 )
کلیدواژه ها:Purchase Intentionperceived service qualityluxury productsimpulsive buying behaviorcosmetic products
-
3.
نویسنده مسئول : Musiliu Abina، Babatunde Musiliu ؛ نویسنده : Ajayi، Oluseyi ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2022, Volume 15 - Number 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 271 تا 285 )
کلیدواژه ها:BrandPurchase Intentionbrand equitysymbolic alliance
-
4.
نویسنده : Zandi، GholamReza ؛ Bee Choo، Sandy Low ؛ Shamsudin، Mohd Farid ؛ نویسنده مسئول : Shahzad، Imran Ahmed ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 54 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 144 تا 160 )
کلیدواژه ها:InnovationInternetPurchase Intentiononlinetechnology model
-
5.
نویسنده مسئول : Djafarova، Elmira ؛ نویسنده : Geere BA، Laura ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 92 تا 115 )
کلیدواژه ها:Perceived credibilityPurchase IntentionOnline ReviewManagement Response