-
1.
نویسنده مسئول : شمس، غزال ؛ نویسنده : دلوی، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریبازیابی خدماتبهبود خدمات
-
2.
نویسنده : Mirani، Wala ؛ Bemani Moghadam، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Heydarzadeh، Kambiz ؛
مجله:Journal of System Management»Summer 2019, Volume 5 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:Service RecoveryPerceived justiceService FailureCustomers’ Secondary Satisfaction