-
11.
نویسنده مسئول : پروری، پیمان ؛
مجله:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 154 تا 180 )
کلیدواژه ها:راهکار مشتریهمآفرینی ارزششبکه کسب و کارراهکارهای نوآورانهراهکار کسب و کارمشتریشبکههای کسب و کارراهکارارزش
-
12.
نویسنده : یاوری گهر، فاطمه ؛
مجله:دراسات فی العلوم الانسانیه»ربیع 1443، السنة 28 - العدد 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 127 تا 147 )
کلیدواژه ها:تعلق خاطر شغلیهم آفرینی ارزشادراک از لذت مشتریادراک لذة العملاءالخلق المشترک للقیمةتعلق الموظف بوظیفته