-
21.
نویسنده مسئول : بیات سیدشهابی، علی ؛ نویسنده : سعیدآبادی، محمدرضا ؛ خواجهئیان، داتیس ؛
مجله:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»زمستان 1399 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها:مدیریت رسانههمآفرینی ارزشرسانهٔ خبریوفاداری مخاطبسامانه فارس
-
22.
نویسنده مسئول : قلمبر دزفولی، راما ؛ نویسنده : لاینی، سپیده ؛
مجله:شهر پایدار»پاییز 1400، دوره پنجم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 161 تا 175 )
کلیدواژه ها:بافت تاریخیخلق ارزشبازآفرینی شهری
-
23.
نویسنده : موسوی، سید محسن ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 160 تا 182 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهخلق ارزشمتنکاوییادگیری ماشینکلان داده
-
24.
نویسنده : علیپور، سحر ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ نویسنده مسئول : کلابی، امیرمحمد ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 25 تا 41 )
کلیدواژه ها:خلق ارزشفناوریاطلاعاتپایداری شرکتیتحول دیجیتالنوسازیاستراتژیک
-
25.
نویسنده : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : فلاح شمس، میرفیض ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:خلق ارزشتحلیل عاملیبانکداری شرکتیعوامل ارزشآفرینکسبوکارهای B2Bمشتریبانکمشتریانارزشعواملپژوهش
-
26.
نویسنده : دارابی عمارتی، عابدین ؛
مجله:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»تابستان 1402 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 141 تا 168 )
کلیدواژه ها:معلمانیاددهی- یادگیریبرنامۀ درسیالگوی آموزشیارزشآفرین
-
27.
نویسنده : هوشیار، اکبر ؛ آسایش، فرزاد ؛ غلامی، محمود ؛ نویسنده مسئول : روستا، علیرضا ؛
مجله:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1402، دوره ششم - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 83 تا 108 )
کلیدواژه ها:ارزش آفرینیتحلیل داده بنیادفناوری بلاکچینصنعت خدمات بیمه ای
-
28.
نویسنده : Mahbod، Keyvan ؛ Hamdi، Karim ؛ نویسنده مسئول : Nikoomaram، Hashem ؛
مجله:International Journal of Ethics and Society»Fall 2022, Volume 4 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (6 صفحه - از 55 تا 60 )
کلیدواژه ها:ethicsResponsibilityValue creationPositive Marketing
-
29.
نویسنده : Hassanzadeh، Mohammad ؛
مجله:Digital Content Management»Summer & Autumn 2021, Volume 2 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم (13 صفحه - از 11 تا 23 )
کلیدواژه ها:Value creationVirtual RealityInteroperabilityDigital Content Management