-
1.
نویسنده : Ghaderpanahi، Leila ؛ Karami، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Alavi، Sayyed Mohammad ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2021, Volume 13 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityWriting AssessmentPREDICTIVE VALIDITYReciprocal contributionWriting attributes
-
2.
نویسنده : Mellati، Morteza ؛ Dashtestani، Reza ؛ نویسنده مسئول : Alavi، Sayyed Mohammad ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2021, Volume 10 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 152 تا 166 )
کلیدواژه ها:Writing Abilitypeer feedbackTeacher FeedbackLearning-Oriented AssessmentAssessment Training
-
3.
نویسنده مسئول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ نویسنده : Kardoust، Amir ؛ Saeedian، Abdulbaset ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 187 تا 211 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityEFL learnersVisual aidsscaffoldinggraphs
-
4.
نویسنده : Taheri، Maryam ؛ نویسنده مسئول : Mashhadi Heidar، Davood ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 83 تا 107 )
کلیدواژه ها:Writing AbilityEFL learnersPortfolio assessmenthigh/low self-regulation