کلمة المفتاح آگهی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیشر، اران ؛ شهبازی پور، محمدمجید ؛ بهزادنسب، محمدامین ؛
مجلة:مدیریت رسانه»تیر 1399 - شماره 48 (19 صفحة - من 73 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:سرمایهداریفعالیت مخاطبآگهیرسانه اجتماعیرسانههای جدیدنظریه رسانه
-
2.
مؤلف : حجازی، مریم سادات ؛ نجفی نیسیانی، زهره ؛ كاتب مسؤول : روضاتیان، سیده مریم ؛
مجلة:زبانشناسی و گویش های خراسان»بهار و تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 327 إلی 354 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتحلیل گفتماننظریه ساختار بلاغیآگهینقش ترغیبی
-
3.
مؤلف : تقی پور، بهرام ؛ كاتب مسؤول : عزیزی، مرتضی ؛
مجلة:دانش و پژوهش حقوقی»بهار و تابستان 1399 - شماره 9 (24 صفحة - من 43 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:قراردادتعهدتبلیغمسئولیتآگهیتبلیغاتمعاملهحقوقفقهمشتریفروشتدلیس
-
4.
مؤلف : میناوند، محمدقلی ؛ فضل زاده، هوشنگ ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1393 - شماره 22 ISC (28 صفحة - من 197 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازنمایینشانه شناسیتلویزیونتبلیغات بازرگانیناهماهنگی شناختیآگهیتبلیغات سلامتاسروغنسلامتمخاطبزن
-
5.
مؤلف : بوند گراهام، داروین ؛ مترجم : بدرلو، محمود ؛
مجلة:سیاحت غرب»بهمن و اسفند 1392، سال 11 - شماره 126 و 127 (12 صفحة - من 5 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتفنآوریجاسوسیشبکههای اجتماعیفیسبوکآگهی
-
6.
مؤلف : بروجردی علوی، مهدخت ؛ حداد، نسرین ؛
مجلة:مطالعات فرهنگ - ارتباطات»بهار 1391 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 213 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنشانه شناسینوجوانکودکارزش اخلاقیمواد غذاییآگهیپیام بازرگانیتلویزیونکودکان و نوجوانانبازنماییرسانههانماییدیش