کلمة المفتاح بازاریابی رسانه های اجتماعی / (42 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 237 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
3.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
5.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
-
6.
مؤلف : رمرودی، فاضل ؛ میری، علیرضا ؛ رمرودی، فریده ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (8 صفحة - من 385 إلی 392 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانه های اجتماعی
-
7.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندپاسخ مشتریبازاریابی رسانههای اجتماعیبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
8.
مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (8 صفحة - من 718 إلی 725 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریرسانه اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیپساکرونا
-
9.
مؤلف : میری، سیده مهدیه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات ششمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (12 صفحة - من 2738 إلی 2749 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادنیت خریدبازاریابی رسانه های اجتماعیپوشاک کودکان
-
10.
مؤلف : رضایی، ندا ؛ افشانی، سیدعلیرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1402 - شماره 89 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازار فرامکانبازار شبکهاینظریۀ دادهبنیادبازاریابی رسانههای اجتماعی