کلمة المفتاح فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : انوشه ئی، محمدحسین ؛ صفری، خلیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحة - من 1647 إلی 1659 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیفروشگاه های زنجیره ای آنلاین
-
2.
مؤلف : بزرگ پور، زینب ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (19 صفحة - من 959 إلی 977 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریارتباط با مشتریفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی
-
3.
مؤلف : محمدي، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1400، دوره جدید - شماره 51 (18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییپاسخ مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژهبرندمشتریبازاریابیبازاریابی شبکههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : نافعی، محمد ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : اندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 319 إلی 334 )
الکلمات المفتاحية:فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیتئوری گرنددارزش ویژه برندرسانه های اجتماعی
-
5.
كاتب مسؤول : باباجانی بابلی، محدثه ؛ مؤلف : سلطانی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1399 - شماره 1 (9 صفحة - من 2 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیشرکت هواپیمایی ماهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
6.
كاتب مسؤول : خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1398 - شماره 1 (12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدپاسخ مشتریارزش گذاری برنددرک مصرف کنندهفعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی