کلمة المفتاح کسب و کار اینترنتی / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کدخدایی، عباسعلی ؛ رستمی، ولی ؛ كاتب مسؤول : فراهانی، محمدصادق ؛
مجلة:پژوهش حقوق عمومی»تابستان 14021 - شماره 79 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 11 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازارحقوق رقابتشورای رقابتکسبوکار اینترنتیپلتفرمهای دیجیتال
-
2.
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ كاتب مسؤول : کریمی، اوژن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 129 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
3.
مؤلف : مکی پور، امیر ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (11 صفحة - من 3656 إلی 3666 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیعملکردمدیریت دانشکسب و کار اینترنتی
-
4.
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ کریمی، اوژن ؛ هاشم نیا، شهرام ؛
مجلة:آموزش مدیریت دولتی»تابستان 1401 - شماره 14 (14 صفحة - من 8 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسب وکار اینترنتی
-
5.
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : دهقان منشادی، ساجده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 191 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای موفقیتپویایی سیستمکسبوکار اینترنتیمشتریاینترنتیمشتریانرشدمدلسیستم
-
6.
كاتب مسؤول : نائیجی، محمدجواد ؛ مؤلف : هوشمند، محمدرضا ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1400 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 309 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیهوش فرهنگیتشخیص فرصترسانههای اجتماعیکسبوکار اینترنتیکارآفرینی
-
7.
مؤلف : نعیم وفا، سجاد ؛ كاتب مسؤول : اعتماد، سیده مریم ؛
مجلة:حقوق فناوریهای نوین»بهار و تابستان 1400 - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 221 إلی 246 )
الکلمات المفتاحية:حقوق تجارت الکترونیکیکسبوکار نوپاکسبوکار اینترنتیمجوز کسبوکارحقوق استارتآپهامجوزکسب و کارهای الکترونیکیالکترونیکیصدور مجوزتجارت الکترونیکیقانونکسب و کارقانون تجارت الکترونیکی
-
8.
مؤلف : خرسندی نوشهری، حامد ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ پورشال، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1399 - شماره 4 ISC (14 صفحة - من 286 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیآمیخته بازاریابیترفیعتبلیغات اینترنتیکسب و کار اینترنتیبازاریابی آنلاین (اینترنتی)
-
9.
كاتب مسؤول : قجری، حسینعلی ؛ مؤلف : نقوی، علی ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»زمستان 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 125 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیشغلتبلیغات اینترنتیکسبوکار اینترنتی
-
10.
مؤلف : شول، عباس ؛ سلطانی نژاد، نیما ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات مشتریکسبوکار اینترنتیلجستیک پساخریدقصد خرید مجدد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)