-
1.
نویسنده : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحه - از 1534 تا 1552 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش
نویسنده : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحه - از 1534 تا 1552 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش