کلیدواژه تبلیغات اثربخش / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زمانی، ارغوان ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1400 - شماره 16 ISC (19 صفحه - از 1534 تا 1552 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندشبکه های اجتماعیتبلیغات اثربخش
-
2.
نویسنده : حاتمی، لیلا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحه - از 3411 تا 3426 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتبلیغات اثربخشتاییدکننده مشهورویژگیهای تاییدکننده مشهور
-
3.
نویسنده مسئول : یاری، مهدی ؛ نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحه - از 4740 تا 4753 )
کلیدواژه ها:بازار سهامتبلیغات دهان به دهانتبلیغات اثربخش
-
4.
نویسنده : قلی پور، رحمت الله ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ همتی، عبدالناصر ؛ شریفی، کیومرث ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:سیاستگذاریصنعت بیمهنقشه شناختیتبلیغات اثربخشبیمهتبلیغاتمدلسیاستهـا