کلیدواژه اثربخشی تبلیغات / (37 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
12.
نویسنده : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وبگرایش به تبلیغ
-
13.
نویسنده : بنی هاشمی امام قیسی، سید علی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (13 صفحه - از 598 تا 610 )
کلیدواژه ها: قصد خرید هنجارهای ذهنیاثربخشی تبلیغات
-
14.
نویسنده : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1400 - شماره 53 (13 صفحه - از 47 تا 59 )
کلیدواژه ها:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
15.
نویسنده : صفاری، سارا ؛ ابطحی، عطا الله ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : صادقی نائینی، حسن ؛
مجله:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1400 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 143 تا 156 )
کلیدواژه ها:طراحی صنعتیاثربخشی تبلیغاترونق تولیداستراتژی تبلیغاتی
-
16.
نویسنده مسئول : جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 679 تا 701 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکردیاب چشمخودگزارشگریتبلیغاتهـا
-
17.
نویسنده : شمس الدینی، سهیلا ؛ میرابی، وحید رضا ؛ نویسنده مسئول : حنیفی، فرهاد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 127 تا 145 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتخدمات بانکیبازاریابی خدمات بانکیاثربخشی تبلیغات
-
18.
نویسنده : درودی، هما ؛ نویسنده مسئول : رضوی سطوتی، شادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 329 تا 359 )
کلیدواژه ها:تمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاینتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
19.
نویسنده مسئول : سلیمانی، بهزاد ؛ نویسنده : فلاحی، فرزانه ؛
مجله:مبانی نظری هنرهای تجسمی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 ISC (11 صفحه - از 155 تا 165 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتگشتالتمدل آیدالوگوتایپ حریر
-
20.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 رتبه د (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 80 تا 94 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (13 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- B (3 مقاله)
- A (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)