کلیدواژه اثربخشی تبلیغات / (37 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛ طیبی راد، راحله ؛ خاتمی، راحله سادات ؛ رنجبر، رسول ؛
مجله:اعتیاد پژوهی»زمستان 1397 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 155 تا 174 )
کلیدواژه ها:اعتیاداثربخشی تبلیغاتافراد مشهورتبلیغات پیشگیرانه
-
22.
نویسنده : کریم زاده، مهناز ؛ ابوالقاسم مسلمان، طاهره ؛
مجله:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1397 - شماره 94 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:نهاد کتابخانههای عمومی کشوراثربخشی تبلیغاتpublic libraryمدل آیداAdvertising effectivenessطرحهای کتابخوانیکتابخانههای عمومی استان زنجانPublic Library Institutionstudious projectAIDA model
-
23.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ سماک نژآد، نگار ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 283 تا 307 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتکمپینهای تبلیغاتیمنبع انسانی پیام
-
24.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 109 تا 124 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی
-
25.
نویسنده : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 115 تا 138 )
کلیدواژه ها:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
26.
نویسنده : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره جدید - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیابی چشمیرویکرد مشاهده ای
-
27.
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1396 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 61 تا 91 )
کلیدواژه ها:مدل سازیبانک رفاهتبلیغات تلویزیونیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
28.
نویسنده : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 39 تا 60 )
کلیدواژه ها:تماشاگرلیگ برتر فوتبالاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAتبلیغات از طریق ورزشتبلیغاتتماشاگرانپژوهشمدل
-
29.
نویسنده : سعیدی، کورش ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجله:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»بهار 1396، سال چهاردهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 96 تا 118 )
کلیدواژه ها:جامعهمدلسازیاثربخشی تبلیغاتعلاقه به برند
-
30.
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛ ابراهیمپور، حبیب ؛ رمضانی، مجتبی ؛
مجله:مطالعات کمی در مدیریت»پاییز 1395 - شماره 26 (18 صفحه - از 119 تا 136 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیاثربخشی تبلیغاتDEMATEL فازیمحصولات غیرنفتی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (13 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- B (3 مقاله)
- A (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)