کلیدواژه شکاف کیفیت خدمات / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نصیری انصاری، نیوشا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (14 صفحه - از 1172 تا 1185 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیتخدماتمدل سروکوالشکاف کیفیت خدمات
-
2.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : نعمتی، ولی ؛ صايب نیا، سمیه ؛ عبدالرحیمی، زهرا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 91 تا 105 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتگردشگری پزشکیروش فازیشکاف کیفیت خدمات
-
3.
نویسنده : سلطان پناه، هیرش ؛ خاکسار، منصور ؛ قصری، محمد کامبیز ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاييز 1389 - شماره 14 ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتمدل سروکوالشکاف کیفیت خدماتخدمات مخابراتیمشتری