کلیدواژه کیفیت خدمات الکترونیک / (28 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : دبیری فرد، آریانا ؛ اخباری آزاد، مینا ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 93 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 301 تا 326 )
کلیدواژه ها:حریم خصوصیبانک تجارتوفاداری مشتریسیستمهای اطلاعاتی مدیریتکیفیت خدمات الکترونیک
-
12.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین موسوی ؛ وحدتی، حجت وحدتی ؛ جعفری، سلیمان ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 253 تا 276 )
کلیدواژه ها:رقابتپذیریخرم آبادبانک صادراتکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتی
-
13.
نویسنده : بحرینی زاده، منیژه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ کبوتری، جمالالدین ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1396- شماره 22 (26 صفحه - از 49 تا 74 )
کلیدواژه ها:Sفرایند تحلیل شبکه ایکیفیت خدمات الکترونیکQUALمدل Eدستگاه های خودپرداز
-
14.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک
-
15.
نویسنده : ملکی ویر، محمود ؛
مجله:نخبگان علوم و مهندسی»تیر 1396 - شماره 5 (22 صفحه - از 68 تا 89 )
کلیدواژه ها:خدماتخدمات الکترونیککیفیت خدمات الکترونیکرضایت مشتریان و خدمات الکترنیک در ایران
-
16.
نویسنده : شریفی، محمد رضا ؛ رسولی آزاد، محمد رحیم ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»تابستان 1396 - شماره 35 رتبه A (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 84 تا 108 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکبانک ملتکیفیت خدمات الکترونیک
-
17.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 65 تا 87 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
-
18.
نویسنده : برخورداری، علی ؛ منقی یگانه، امیرحسین ؛ بخشی شایق، محمد ؛ اسمعیلی، محمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 6 (24 صفحه - از 206 تا 229 )
کلیدواژه ها:مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرضایت الکترونیکسایت دیجی کالااطلاعاترضایت مشتری
-
19.
نویسنده : اردلان، مصطفی ؛ خادمی، مهدی ؛ رسولی قهرودی، مهدی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:اعتمادمعادلات ساختاریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات الکترونیکنیات رفتاریمشتریمشتریانقصد خرید مجدد
-
20.
نویسنده : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 201 تا 218 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)